سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا خانه‏اى است که از آن بگذرند ، نه جایى که در آن به سر برند ، و مردم در آن دو گونه‏اند : یکى آن که خود را فروخت و خویش را به تباهى انداخت ، و دیگرى که خود را خرید و آزاد ساخت . [نهج البلاغه]

خدا همیشه با ماست

 
 
اولین ، اولین اولین.(چهارشنبه 87 اردیبهشت 25 ساعت 11:54 صبح )
امروز هم مثل همیشه رفتم سراغ اون دفترچه قدیمی دفترچه دل.خیلی چیزا توش وجود داشت که وقتی یادشون می افتم خوشحال میشم و بعضی وقتا هم ناراحت.

ولی هموز هم یادم هست که فردا مال منه.باید درستش کنم.موفقیت مال منه حتی اگه گذشته من پر اشتباه باشه.من هنوزم یادمه که یه روز بالاخره عزرائیل داد میزنه ورقه ها بالا . من میخوام اون روز ارومتر از هر روز دیگه ای باشم.تو چه طور؟

تو هم سراغ دفترچه ی دل رفتی ؟ حتما سراغش برو . برو تا حضور خدا رو تو لحظه ها حس کنی.

مواظب خودت باش. خدا همیشه با ماست.



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 3  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 2111  بازدید


» فهرست موضوعی یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «